Мода

adidas представляє Futurecraft 4D – перші кросівки, створені з повітря та світла

By  | 

adidas представляє Futurecraft 4D – революційне взуття з підошвою, створеною «з повітря та світла» за технологією Digital Light Synthesis компанії Carbon.

Кросівки Futurecraft 4D представлені в рамках проекту adidas Futurecraft, яка відкрила нову сторінку в історії adidas, змінивши підхід до дизайну та виробництва кращих продуктів для кожного атлета. Підошва Futurecraft 4D з’явилася завдяки 17 років досліджень в області бігу, а реалізація ідеї стала можливою з появою інноваційного виробничого процесу, який виключає необхідність створення прототипів. Використання цієї технології дозволить adidas перейти на новий рівень друку, збільшити обсяги виробництва, поліпшити якість спортивного взуття і знову визначити вектор руху індустрії.

Ерік Лідке, член Ради директорів adidas Group, відповідальний за глобальні бренди, зазначив: «З технологією Digital Light Synthesis ми відкриваємо нову еру в дизайні та виробництві, епоху, яка визначається даними атлета і гнучким виробничим процесом. Позначивши новий курс руху індустрії, ми можемо дати волю творчості, змінюючи не тільки продукт, але і сам процес його виробництва».

Digital Light Synthesis – прорив, здійснений компанією Carbon. Технологія передбачає використання цифрової світлової проекції, повітропроникненної оптики та рідких смол, що дозволяє створити високоякісний і зносостійкий полімерний продукт. Futurecraft 4D – перший для adidas досвід застосування Digital Light Synthesis, великий крок в напрямку виробництва взуття з кастомізованою посадкою і дизайном. Бажаючи створити виняткові бігові кросівки для кожного споживача, adidas досліджував і проаналізував величезну базу бігових рухів, щоб визначити функціональні зони в підошві. На відміну від традиційних технологій, Digital Light Synthesis дозволяє врахувати потреби кожного атлета, забезпечуючи високий рівень комфорту, амортизації і підтримки. Програмована платформа Carbon гарантує високу якість кінцевого продукту, враховуючи фізичні властивості матеріалу. Перші 300 пар Futurecraft 4D побачать світло в квітні 2017 року, а вже восени-взимку 2017 року у продаж надійдуть 5000 пар інноваційних кросівок. Потім adidas планує збільшення обсягів виробництва.

Digital Light Synthesis була розроблена технологічною компанією Carbon, яка розташовується в Кремнієвій долині і змінює творчий і виробничий процеси на апаратному, програмному і молекулярному рівнях. У розробку нових кросівок були залучені дизайнери adidas, вчені та інженери. Технологія Digital Light Synthesis позбавлена недоліків традиційного 3D-друку (низька швидкість, невеликі обсяги виробництва, невисока якість продукції, обмеження щодо кольору та матеріалів), що дозволяє adidas ще швидше доводити до кінцевого споживача свою найкращу та інноваційну продукцію.

В рамках проекту Futurecraft adidas вже в 2014 році почав досліджувати можливості застосування 3D-друку у виробництві. Рік по тому з’явилися перші кросівки, надруковані на 3D принтері – Futurecraft 3D Runner. Сьогодні adidas та Carbon зробили прорив, завдяки якому можуть масово виробляти взуття за технологією Digital Light Synthesis. Спортивний бренд продовжить співпрацю з Carbon. Технологія Digital Light Synthesis буде інтегрована в виробничий процес інноваційної фабрики adidas SpeedFactory, що дозволить споживачам отримувати продукцію, створену з урахуванням їх антропометричних даних.

Доктор Йозеф ДеСімоне, співзасновник та генеральний директор компанії Carbon, заявив: «Незважаючи на те, що технології впливають практично на кожен аспект нашого життя і покликані спрощувати його, довгі роки виробничий процес не змінювався. Він складався з одних і тих же чотирьох етапів – дизайн, створення прототипу, тестування, виробництво. Ми змінили цей цикл і зробили реальний перехід від дизайну відразу до виробництва. Ми дали можливість дизайнерам та інженерам створювати те, що здавалося раніше неможливим, а бізнесу – розширювати пропозицію. Наше партнерство з adidas і поява Futirecraft 4D – свідоцтво того, що цифрова революція досягла сектору масового виробництва, змінивши спосіб розробки, виробництва і доставки товарів».

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *