Всеукраїнський модний онлайн журнал

Філософія бренду SAHAR: Ми прагнемо зберегти нашу планету та не засмічувати її ще більше

Філософія бренду SAHAR: Ми прагнемо зберегти нашу планету та не засмічувати її ще більше

Редакція Всеукраїнського модного онлайн VTrendi.com.ua не припиняє знайомити своїх читачів з цікавими та успішними брендами України, сьогодні хочемо розповісти про косметичний бренд SAHAR та його історію.

Філософія бренду SAHAR: Ми прагнемо зберегти нашу планету та не засмічувати її ще більше

SAHAR. Історія бренду

Із роздумів про те, чи варто продовжувати втілювати в життя ідею, якою одержима вже кілька років і яка потребує поки що тільки затрат і затрат, вириває слово «сахар», яке прозвучало від дівчини за сусіднім столиком. З цим словом у мене кілька особистих історій, то ж далі вже не стільки цікавить манікюр, скільки те, про який «сахар» іде мова в салоні…
І так, про історії.

Історія 1.

У 2012 році, чекаючи на сина, перебрали з чоловіком купу імен, гідних нашого хлопчика. Зупинились на двох дуже гарних: Лев і Марк. Але перед самим народженням прийшла комусь у голову ну просто «оригінальна» ідея, одноголосно підтримана всіма родичами: хай зветься «Саша»!
«Саша, Саша, Сахарок!» – любив наспівувати наш татко, бавлячись з малюком. Так Саша став Сахарком, Сахаром…
Підростав Сахарок, і з тим зростанням поступово почали й дитячі проблеми з‘являтись. «Сахар» – він і є «сахар»: білошкірий, ніжнотілий. А там і опрілості, і висипи пішли… Якими ми тільки мазями й кремами не намагались спасати чутливу шкіру Сахарка, проте здебільшого робили тільки гірше… Зацікавилась я складом усіх тих засобів для догляду за немовлям.

Натуральних компонентів там або зовсім не було, або було дуже мало. І чим більше хімії у кремі, тим жахливішою була на нього алергія. Рятувались тільки настоями трав і натуральними оліями…

Тоді у мене вперше виникає ідея популяризації натуральноі косметики. Так з’являється магазин «EcoLife”.

Історія 2.

Не дивлячись на те, що асортимент магазину «EcoLife» був досить різноманітним, мені хотілось чогось більшого.
Сказати, що я солодкоіжка, то ні (у нас більше хлопці по цьому), але мені дуже подобався результат скрабування шкіри цукром і нанесення на неї шоколадних масок. І еврика: треба спробувати власноруч виготовити натуральну солодку косметику для догляду за жіночою шкірою! Це ж так очевидно: жінка = солодощі! Жіноче тіло, волосся мають бути такими ж ніжними й бажаними, як найвишуканіші солодощі!

Всім відомо, що якщо чогось дуже хочеться, а особливо жінці, то це гірше, ніж болить!

То ж майже потай від усіх купуються різні олії, масла, кава, кілограми цукру, ваги, термометри, міксери й т.п. і починається експериментування з інгредієнтами й рецептурою. О, ці муки творчості! А ще апробація засобів на домашніх (довелось таки привідкрити завісу таємного замислу). А далі, далі довготривалий процес сертифікації продукції…
Так з`являється косметика торгового бренду «SAHAR», назву якого підказав чоловік, нагадавши, з чого все почалося…

А там, у салоні, слово «сахар» прозвучало у контексті відповіді клієнтки майстру, кремом якої марки вона користується, що має такі доглянуті руки. Це і стало моім подальшим імпульсом, підтвердженням того, що не можна зупинятись на півдорозі, треба рухатись уперед, до своєї мети: зробити красивими і від того щасливими всіх жінок!

Наші цінності

Філософія zero waste — те, що ми сповідуємо.

Zero waste — це рух, зумовлений на зменшення до мінімуму кількості відходів.

Ми прагнемо зберегти нашу планету та не засмічувати її ще більше. Адже, якщо людство буде продовжувати виробляти таку кількість сміття як зараз, у нас і наших дітей не буде майбутнього.

Всі компоненти нашої косметики біорозкладні та екологічні.

Косметика продається у скляній тарі, яку ви можете повторно відправити нам для сортування, а ми в свою чергу подаруємо Вам знижку.

Більше про SAHAR:

https://www.instagram.com/sahar.beauty.ua/

Філософія бренду SAHAR: Ми прагнемо зберегти нашу планету та не засмічувати її ще більше

Філософія бренду SAHAR: Ми прагнемо зберегти нашу планету та не засмічувати її ще більше

Філософія бренду SAHAR: Ми прагнемо зберегти нашу планету та не засмічувати її ще більше

Філософія бренду SAHAR: Ми прагнемо зберегти нашу планету та не засмічувати її ще більше

Філософія бренду SAHAR: Ми прагнемо зберегти нашу планету та не засмічувати її ще більше

Філософія бренду SAHAR: Ми прагнемо зберегти нашу планету та не засмічувати її ще більше

One thought on “Філософія бренду SAHAR: Ми прагнемо зберегти нашу планету та не засмічувати її ще більше

  1. Еще хочу добавить, что надо не забывать пить воду ежедневно. Хочу посоветовать вкусную воду ТМ “Артемовская”. Уже пол года пью эту воду каждый день и отлично себя чувствую, качество отличное, накипь не образуется, доставка всегда в оговоренное время. Часто бывают выгодные акции.

Comments are closed.


Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/vtrendi/vtrendi.com.ua/www/wp-content/plugins/wp-mystat/lib/mystat.class.php on line 1252