Краса

Інна Ліщина: Конкуренція – це перш за все постійне вдосконалення, це бажання бути кращими для свого клієнта, забезпечити максимум його потреб

By  | 

Редакція Всеукраїнського модного онлайн журналу VTrendi.com.ua не припиняє знайомити своїх читачів з успішними людьми та їхніми проектами, сьогодні до Вашої уваги пропонуємо інтерв’ю з Інною Ліщиною, засновницею бренду Li’zar, в якому вона поділилася історією заснування бренду та планами на майбутнє.

Як і коли виникла ідея заснувати власний косметичний бренд?

Історія створення бренду Li’zar починається з історії однієї дівчини.

14 років тому, мою шкіру можна було охарактеризувати як куперозна.

Судинна сіточка з крил носа простягалася на щоки, утворюючи червоні плями. 

Я не могла собі дозволити вийти з дому без щільного тонального засобу навіть влітку.

Сказати, що це було жахливо для 21-річної дівчини, це нічого не сказати …

Я не особливо розуміла причини цього почервоніння і що з ним робити. У той час я користувалася доглядовими засобами та тональними засобами з мас-маркету і думала, що з цим уже нічого не поробиш.

Але ось, невипадкова зустріч все змінила.

У той час у мене було довге волосся і я зважилася на біозавивку, оскільки процедура передбачає миття голови кілька разів і це був вихідний, до майстра прийшла без макіяжу і тонального засобу. Ми з нею розговорилися, і вона повідала історію про те, як за допомогою дорогої аптечної косметики вона змогла змінити стан своєї шкіри.

Це був той переломний момент коли я зрозуміла, що моя шкіра не безнадійна, потрібно просто зрозуміти, що їй потрібно і дати це.

Оскільки, навіть дорогим косметичним засобам я не довіряла, вирішила звернутися до дорогої аптечної косметики. Придбала систему по догляду за куперозною шкірою і почала користуватись.

Точно не пам’ятаю коли саме я почала помічати зміни, але вони були. І це мене надихнуло. Я почала аналізувати, що всі виробники роблять акцент на натуральних інгредієнтах в складі своєї косметики і почала шукати бренди повністю натуральної косметики.

Але пошук був нелегким, написи на етикетках свідчили про наявність дуже ненатуральних і малокорисних складових, а ціна на таку косметику була зависокою.

І тут, до мене почало приходити розуміння того, що якщо промислові бренди роблять акценти на натуральних інгредієнтах, заявляючи про те, що саме ці інгредієнти роблять щось корисне для шкіри або волосся, то чому б мені не почати користуватися, власне кажучи, самими натуральними інгредієнтами, а не їх вкрапленнями в готовий промисловий продукт.

З цього почалися мої експерименти і пошуки рецептів. Кілька років я вивчала, шукала, пробувала, це забирало багато часу і сил. Але мої зусилля були винагороджені.

Тепер я точно знаю, що мій досвід – це моя цінність і тепер свої знання я можу використовувати не тільки для себе, але і на благо інших людей.

Не можу сказати, що моя шкіра стала зовсім ідеальною, але я навчилася з нею співпрацювати, я намагаюся зрозуміти, що їй потрібно, і даю їй це, а вона, натомість, намагається вести себе якнайкраще.

Так почалась історія створення бренду Li’zar, де «Li» – це перші літери імені та прізвища дівчини (Ліщина Інна), яка є засновцею бренду, а «zar» – це скорочення від слова «зарево».

«Зарево», «зоря» – це світіння неба перед сходом сонця або при його заході, це початок дня або ночі.

Як день і ніч починаються із зорі, так і краса починається з догляду.

Тому Li’zar – це доглядова косметика для перетворення звичайних доглядових процедур на справжні ритуали краси, це спа у власній ванній.

Інна Ліщина,

засновниця бренду Li’zar

Продукція бренду на 100% складається з натуральних компонентів?

Поняття «натуральний комонент» в складі продукції не визначено на законодавчому рівні. Але якщо його спробувати пояснити, то натуральний компонент – речовина, яка виробляється живим організмом, зустрічається в природі, і яка зазвичай має фармакологічну або біологічну активність. Поряд з тим, виготовлення таких компонентів як, наприклад, емульгатори (компоненти, що зв’язують олію та воду і дозволяють створювати кремові емульсіі), консерванти, активи, не дивлячись на природне походження їх компонентів, синтезуються хімічним чином. Тому що в природі немає таких компонентів в готовому вигляді, і чи можна говорити про те що це повністю натуральні компонент? 

Тому я б визначила, що в складі нашої продукції є натуральні компоненти природного походження, і натуральні компоненти, які штучно синтезовані з простих натуральних інгредієнтів.

   Як часто з’являються новинки?

Є продукти, над розробкою яких ми працюємо більше року. Такими продуктами у нас були олія для волосся Рідке золото, Твердий бальзам для волосся, Флюїд та Крем-флюїд. Зараз ми вже більше року працюємо над розробкою засобів для росту вій та засобів для живлення зони під очима. 

Є продукти лімітованих серій, так звані «зимові» та «літні» продукти, які з’являються по сезону.

Але, з практики, новинки з’являються 1-2 рази в квартал.

   Для кого призначена косметика “Li’zar”?

Косметика Li’zar призначена для догляду за обличчям, волоссям та тілом. Цільовий споживач – той, хто здійснює догляд. 

Ми допомагаємо підбирати догляд з нашими засобами незалежно від віку та статі, оскільки перелік продукції дозволяє запропонувати різні варіанти догляду як для жінок та чоловіків, так і для підлітків. 

    Що думаєте про конкуренцію у сфері краси на вітчизняному ринку?

Вона існує. Конкуренція – це перш за все постійне вдосконалення, це бажання бути кращими для свого клієнта, забезпечити максимум його потреб.

Якщо говорити про конкуренцію у сфері натурального догляду, то з’являється все більше гравців на цьому ринку. І часто конкурувати доводиться навіть не продуктами, а сервісом, підходом до задоволення інтересів споживача. А це в свою чергу сприяє розвитку ринку.

   Де і як можна придбати продукцію бренду?

Наразі, всю нашу продукцію можна замовити на нашому офіційному сайті lizar.in.ua, і частину продуктів нашої лінійки догляду за волоссям та обличчям  можна замовити на сайті makeup.ua

В свій час ми мали досвід надавати продукцію під реалізацію в оффлайн магазини, але вирішили відмовитись від цієї практики.

Онлайн продажі дозволять нам контролювати склад продукції і пропонувати нашим клієнтам свіжу продукцію.

В Інстаграм ми показуємо процеси готування нашої продукції, відправки замовлень і навіть тестування продукції. Таким чином ми спілкуємось із нашим підписникам, людьми, які вже довірили нам свій догляд або тільки планують це зробити. Ми показуємо ДЕ ми готуємо продукцію, ЯК ми це робимо, ХТО це робить, пускаємо глядача за лаштунки виробництва і робочих процесів. Мені близький принцип, що люди купують у людей. І ми свідомо хочемо робити так, щоб наші підписники, клієнти і майбутні покупці бачили нашу команду, наш офіс, процеси від створення продукту до його відправки. Оскільки історія відправки навіть одного продукту це тривала подорож: інгредієнти перетворюються у готовий продукт, він фасується, пакується, одягається у фірмову упаковку, наклейку, датується, стає на стелаж на складі, потім потрапляє у брендованому коробку під час пакування, до продукту кладеться візитка людини, яка провела пакування коробки, ми додаємо тестер продукту, якого немає в замовленні, перев’язуємо коробку фірмовою смарагдовою стрічкою, пакуємо в кур’єрський пакет, проклеюємо накладну перевізника і тільки потім коробочка покидає межі офісу і прямує на поштове відділення. Ось так дещо спрощено виглядає історія відправки 1 замовлення.

   Яке майбутнє очікує на ТМ?

Нам цікаво масштабувати своє виробництво, зробити бренд більш впізнаваним і вийти на міжнародний рівень. 

Нам цікаво стати одним з тих брендів, який матиме світове ім’я, але українське коріння.

Більше інформації про бренд:

https://lizar.in.ua/

https://www.instagram.com/lizar.cosmetics/

https://www.facebook.com/lizar.spa/

Інна Ліщина: Конкуренція - це перш за все постійне вдосконалення, це бажання бути кращими для свого клієнта, забезпечити максимум його потреб

Інна Ліщина: Конкуренція - це перш за все постійне вдосконалення, це бажання бути кращими для свого клієнта, забезпечити максимум його потреб

Інна Ліщина: Конкуренція - це перш за все постійне вдосконалення, це бажання бути кращими для свого клієнта, забезпечити максимум його потреб

Інна Ліщина: Конкуренція - це перш за все постійне вдосконалення, це бажання бути кращими для свого клієнта, забезпечити максимум його потреб

6 Comments

  1. Parbriz auto AUDI A3 Sportback 8VA 8VF 2012

    Вересень 21, 2020 at 03:24

    Fine way of telling, and pleasant post to take data on the topic of my presentation subject matter, which i am going
    to present in academy. https://vanzari-parbrize.ro/parbrize/parbrize-audi.html

  2. mobile legends

    Вересень 24, 2020 at 14:38

    What’s up to every one, because I am in fact eager of reading this webpage’s post to be updated on a regular basis.
    It consists of pleasant stuff.

  3. fill that seat t-shirt

    Вересень 28, 2020 at 16:34

    This is really fascinating, You’re an excessively skilled blogger.

    I have joined your rss feed and stay up for seeking
    extra of your fantastic post. Additionally, I’ve shared your site in my social networks

  4. Alina

    Вересень 28, 2020 at 22:49

    Привет, хочу порекомендовать хостинг надежность которого не оставляет никаких
    сомениний, а качество проверено
    годами. Переходите → → → Ukraine← ← ← и пускай ваш
    сайт работает ещё быстрее !.

  5. fill the seat

    Вересень 29, 2020 at 00:19

    Hey! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form?
    I’m using the same blog platform as yours and I’m having problems finding one?

    Thanks a lot!

  6. fill that seat t shirt

    Вересень 29, 2020 at 03:47

    I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is attractive, your authored subject matter stylish.
    nonetheless, you command get got an nervousness over that
    you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly a lot often inside case you shield this
    hike.