Мода

Андре Тан презентував lookbook нової колекції – «Доступна розкіш»

By  | 

Найвідоміший український дизайнер Андре Тан представив lookbook своєї нової колекції сезону осінь-зима 20/21 – «Доступна розкіш».

«До карантину ми могли собі дозволити розкіш подорожувати по світу, наповнюватися враженнями від дотику до творів світового мистецтва. Ми були людьми планети – не просто європейцями, – і пишалися цим, – каже Андре Тан. – У посткарантинний період усвідомили: ми можемо втратити свободу пересування, можливость ходити на концерти і в ресторани, але ніхто не відніме у нас свободу бути собою. А у наших найкрасивіших у світі жінок можливість прикрашати світ своєю ніжністю і жіночністю. Наша колекція – «Доступна розкіш» – про це теж. Наші жінки – це такі ж твори мистецтва, як скульптури Донателло або Мікеланджело. І я пишаюся, що сукні нової осінньо – зимової колекції бренду допомагають відкривати світу їх красу.»

У колекції осінь – зима 20/21 переважають спокійні монохромні кольори – глибокий смарагдовий едем, визнаний інститутом Пантон кольором року classic blue, сірий – колір Туманного Альбіону і нехарактерний для бренду – чорний. У ній багато розслаблених, м’яких і жіночних форм і силуетів. Присутні сукні на запах, які підійдуть практично для будь-якої фігури.

Вперше в колекції бренду «Доступна розкіш» з’явився трикотажний брючний костюм. Штани й світшоти-бомбер з щільного джерсі можна надіти як як на вечірку під підбори, так під кросівки на weekend. Це зручно, практично, універсально і … жіночно!

У колекції присутні моделі з еко шкіри, виробленої з переробленої бананової шкірки. А також – еко нитки з пластикових пляшок, вироблених в Німеччині. Вони «припаюють» деталі одягу один до одного, збільшуючи міцність виробу.

Створюючи колекцію «Доступна розкіш», Андре Тан надихався музикою, що застигла в камені – скульптурними жіночими образами – від Венери Мілоської, «П’єти» Мікеланджело до «Поцілунку» Огюста Родена. Це знайшло відображення в оформленні lookbook колекції, де моделі позують на тлі класичних скульптур з кращих музеїв світу. Це символічно ще й тому, що кожна нова колекція бренду створена для того, щоб українки почували себе красивими, модними і актуальними в будь-якій точці світу.

Ода жіночності – фірмовий знак Andre TAN. Але, коли модельєр працював над колекцією осінь – зима 20/21, він думав також про те, чого хочуть сьогодні самі жінки.

«Я зрозумів, що в сучасному нестійкому світі для них буде важлива стабільність, – ділиться дизайнер. – А це – речі в світовому тренді slow fashion – якісні, які не старіють за один сезон. Будь-яка річ «Доступної розкоші» – така. Купити її – все одно що покласти гроші в швейцарський банк. Вона буде актуальною і через роки».

5 Comments

  1. ปั้มไลค์

    Вересень 6, 2020 at 11:45

    Like!! I blog quite often and I genuinely thank you for your information. The article has truly peaked my interest.

  2. Thanks so much for the blog post.

  3. A big thank you for your article.

  4. เบอร์มงคล

    Вересень 6, 2020 at 11:49

    I like this website very much, Its a very nice office to read and incur information.

  5. SMS

    Вересень 6, 2020 at 11:51

    I love looking through a post that can make people think. Also, many thanks for permitting me to comment!