Мода

Засновниця “Patisserie Jewelry” Світлана Ча: В своїй роботі на перший план завжди ставлю персоналізований підхід і повагу до людини, її потреб

By  | 

Редакція Всеукраїнського модного онлайн журналу VTrendi.com.ua не припиняє знайомити своїх читачів з унікальними вітчизняними брендами та їх засновниками. Сьогодні Вашій увазі пропонуємо інтерв’ю з власницею ТМ “Patisserie Jewelry”, Світланою Ча, в якому вона поділилася про те, як з’явився її власний бренд прикрас, в чому їхня унікальність та про плани на майбутнє.

Як і коли винікла ідея заснувати бренд прикрас?

У мене ніколи не було ідеї створення бренду. Все сталося дуже природно.

В 2014 році я захопилася створенням прикрас з гарячою емаллю. Пам’ятаю, що в той час складно було знайти того хто проводить майстер-класи як зараз і всі майстри відмовлялися давати уроки. Був тільки варіант їхати в Грузію. І тут абсолютно випадково я знаходжу майстра в Одесі, який  навчає створенню прикрас з гарячою емаллю.

Під час свого першого досвіду роботи, я стала свідком дива, майже магічного ритуалу – створення прикрас: перехід матеріалу з одного стану в інший, керований людською волею. Цей алхимический процес захопив мене.

Протягом півроку я їздила до нього освоювати навички роботи з емаллю і ювелірної справи.

Купила собі пічку, замовила емаль з штатів (так як в Україні купити її неможливо). Так почалася моя щоденна практика і пошуки стилю.

Я завжди захоплююся роботами грузинських майстрів і стилем мінанкарі (в якому і працював учитель), але для мене стояло ключове запитання “чи можна емаль зробити більш сучасною, не такою класичною”. При цьому щоб вона залишалася ключовим елементом, а не доповненням до прикраси.

До 2015 року вже була готова перша колекція Carameli. Вона, звичайно, з емаллю і особливість її в тому, що вона не просто мінімалістична, кежуал, в ній Ви можете грати зі кольором і формами, створюючи свої комбінації і доповнюючи свій стиль.

У чому родзинка виробів “Patisserie Jewelry”?

В умовах тенденції на недорогі прикраси, я як дизайнер і засновник бренду прикрас, беру на себе ініціативу і відповідальність за створення унікальних ексклюзивних виробів, тому всі прикраси лімітовані і це ручна робота.

Пріоритетним для мене є бажання клієнта у виборі форми, кольору і сплаву прикраси, адже це все допоможе людині проявити себе. Так само це особливі дизайнерські рішення, які і відрізняють мої прикраси від інших брендів.

Я дуже ціную все індивідуальне, не тільки в речах, але і в підході, в тому як людині надають сервіс, як з ним спілкуються на момент покупки і після.

Мені завжди хотілося щоб люди, які приходять в магазин, відчували себе комфортно, “як вдома”. А коли йшли, знали, що якщо у них щось зламається, вони можуть вільно звернутися за допомогою. Я і зараз періодично чую від своїх клієнтів здивування, коли вони вільно віддають на ремонт або хочуть щось поміняти. Для ринку цей підхід не типовий, але мені здається що тільки так і повинно бути. Адже якщо людина прийшла до мене, то вона цінує те, що я роблю і як.

Тому в своїй роботі на перший план завжди ставлю персоналізований підхід і повагу до людини, її потреб.

Як часто з’являються нові колекції?

Прикраси швидше виходять не колекціями, а серіями, які відображають роздуми, пошук і захоплення в різні періоди. Завжди присутній загальний/ключовий елемент, якій можна знайти у всіх прикрасах всередині однієї або декількох колекцій.

В середньому презентується одна/дві серії на рік.

Хто або що надихає Вас на створення прикрас?

Мені здається, що натхнення, як і уявлення про натхненного творця, який споглядає політ метелика і потім створює своє творіння – це шкідливий міф. Завжди є що те, чим ти цікавишся, вивчаєш. Мені подобається спостерігати за реальністю і помічати якісь особливості або дивацтва. Мені подобається спостерігати за новими тенденціями та інноваціями, які відбуваються в світі. Дізнаватися нове. Вивчати об’єкти.

Я люблю те, що я роблю. І мені здається по іншому і бути не могло.

Для кого прізначенні вироби ТМ?

Я постійно спілкуюся зі своїми клієнтами, так як сама обслуговую замовлення. І можу сказати що мої покупці вони всі різні, але об’єднує їх те, що вони цінують авторські роботи та індивідуальний підхід. Це люди які цінують красу в деталях.

Для яких важливо не тільки що (носити), а хто (робить).

Коли я описую свого клієнта, то це завжди про сучасну, елегантну і інтелектуальну дівчину. Вона успішна, освічена і спирається виключно на власні критерії вибору. Для неї важливий вибір між індивідуальним і масовим, суєтою і усвідомленістю, отриманням задоволення від якості, а не кількості.

Це розуміння дозволяє робити важливі акценти не лише в концепціях колекцій, а й в оформленні бренду, в деталях упаковки і іміджевих фотосесіях.

Що думаєте про конкуренцію у своїй галузі?

Бренд Patisserie Jewelry дуже молодий, тому я схильна до співпраці, а не конкуренції.

Я думаю, що ми повинні надихати один одного, а не змагатися. Тільки таким чином ми зможемо добитися розвитку в сфері ювелірного мистецтва в Україні. Підняти його рівень.

Які плани на майбутнє стосовно бренду?

Це складне питання. Зараз не хочу загадувати.

Можу сказати, що зараз в планах робити більше акцент на творчості і експериментах з новими стилями. На даний момент я займаюся більше докладним вивченням інформації про натуральні камені, досліджую їх, зустрічаюся з гематологами і органщиками, для того щоб краще зрозуміти їх якість і особливості в роботі. Хочу використовувати їх у своїй творчості якомога частіше.

Засновниця

Засновниця

Засновниця

Засновниця

Більше інформації про бренд:

http://patisserie.jewelry/

https://www.instagram.com/patisserie.jewelry/

http://www.facebook.com/patisserie.jewelry

5 Comments

  1. ปั้มไลค์

    Серпень 6, 2020 at 13:35

    Like!! I blog quite often and I genuinely thank you for your information. The article has truly peaked my interest.

  2. I like the valuable information you provide in your articles.

  3. I like the valuable information you provide in your articles.

  4. เบอร์สวย

    Серпень 6, 2020 at 13:39

    Good one! Interesting article over here. It’s pretty worth enough for me.

  5. SMS

    Серпень 6, 2020 at 13:41

    Thanks so much for the blog post.