Мода

Презентація колаборації бренду Home Wings і журналу Cosmopolitan

By  | 

21 жовтня відбулася презентація колаборації бренду Home Wings і журналу Cosmopolitan. У шоу-румі Home Wings в стилі хюгге гості заходу могли першими ознайомитися з капсульною колекцією одягу для подорожей, дизайн якої розробила головний редактор журналу Cosmopolitan Олександра Буринська спільно з Аліною Харечко, засновницею Home Wings.

«Я людина з великим досвідом подорожей, тому кожен раз, коли я літала, думала про те, який він – ідеальний одяг для дороги. Коли Аліна Харечко запропонувала мені зробити колаборації – всі мої задуми тут же були втілені в реальність, адже одяг дійсно вийшов м’яким, теплим і універсальним. У ньому можна піти не тільки на прогулянку, а й на зустріч. Моє життя повне формальностей і дрес-кодів, тому я люблю одяг, який немов обіймає тебе і в якому, я відчуваючи себе комфортно. Наша колаборація вийшла саме такою, адже нам, дівчаткам, важливо виглядати красиво при будь-яких обставинах у нашому динамічному житті»- коментує Олександра.
 
Костюми з колаборації Home Wings by Burynska зроблені з якісних м’яких матеріалів і представлені в найактуальніших кольорах цього сезону, серед яких бежевий, темно-синій, марсала, блакитний. До того ж трендові фасони підійдуть на будь-який смак: кюлоти з французького трикотажу, довгі кардигани, теплі костюми-кімоно, а також костюми в піжамному стилі, які вже є фішкою бренду Home Wings, не зможуть нікого залишити байдужим.

Під час заходу відбувся показ капсульної колекції, де в якості моделей виступили Ілона Гвоздьова, Яна Алтухова, Олена Остапчук, Яна Метелкіна і Роза Аль-Намрі. Незважаючи на те, що речі виконані в стилі oversize, дівчата на собі показали, як вбрання капсули Home Wings by Burynskа можуть підкреслити витонченість і жіночність різних фігур.
 
«Ідея про створення колекції разом з Олександрою Буринської була випадковістю. Я прекрасно знаю, як часто Саша знаходиться в дорозі і як для неї важливо мати декілька затишних і зручних комплектів одягу для комфортного пересування. Наш бренд був радий втілити таку необхідну мрію Олександри і мені здається, у нас здорово вийшло. Адже одяг, який з’явився завдяки спільній роботі, вже встиг стати хітом продажів і користується активною популярністю серед наших покупців», – ділиться своїми враженнями Аліна Харечко.
 
За музичний супровід вечора відповідала Dj Diana.

Партнерами заходу виступили Latinium – відоме німецьке вино у синій пляшці з найпопулярніших сортів винограду рислінг і гевюрцтрамінер, марка професійної косметики Kodi, мінеральна вода «Моршинська», бренд валіз Have A Rest, мережа салонів краси Maija, а також мережу ресторанів японської кухні «Сушия».

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *