Мода

Відбувся 10-й ювілейний сезон Odessa Fashion Week

By  | 

20-24 березня в Концерт-холі «Одеса» відбувся 10-й Ювілейний сезон професійного тижня моди Odessa Fashion Week FW 2019-20, де свої колекції представили 45 дизайнерів з України, Німеччини та Молдови.

20 і 21 березня за традицією відбулася освітня fashion-конференція на актуальну тему: Fashion Business, Pr & Retail. У числі спікерів: Алла Лісогор, Надія Лаптєва, Людмила В’язова, Олена Глусь, Сергій Міщенко, Артем Візарт, стилісти Олена Штогрина, Вероніка Кукота і Ольга Войникова, фотографи Максим Фіногеєв, Василь Галушкін і Артур Каплун, а також відомі блогери Карина Булавська, Олена Антонова і Анастасія Сацюк.

22 березня відбулося урочисте відкриття 10-го ювілейного сезону Odessa Fashion Week в Концерт-холі «Одеса», зал якого був переобладнаний під професійний майданчик для fashion-шоу. Концерт-хол «Одеса» – це унікальний майданчик з концертним обладнанням найвищого рівня, новітньої світлотехнікою і неперевершеною якістю звуку.

Основні покази традиційно відкрив найкращий український бренд вишуканого одягу для дівчаток Miss DM. Нова колекція Bon Voyage створена для маленьких модниць, які прагнуть завжди виглядати стильно, красиво, вишукано і обов’язково відчувати себе при цьому комфортно.

У новому сезоні ELEN GODIS представила колекцію під назвою IMPRESSION – це враження від весни! Тільки яскраві кольори, тільки хороші тканини. Льон, бавовна, оксамит і шовк. І звичайно, як у всіх колекціях ELEN GODIS, неповторні аксесуари! Серед кольорових суконь, костюмів та пальто окремої капсулою представлені білі сорочки унісекс, які дуже спокусливо виглядають на дівчатах, але на подіумі продемонстровані чоловіками.

Компанія VOVK представила абсолютно новий формат образів, які доповнені стильними аксесуарами і взуттям. Яскравий і кольоровий, стильний і сучасний, ІНШИЙ. Той, що змінить твою весну назавжди – це все про нову колекцію SS 2019. «Виходь за рамки! Будь розкутою, вільною і незалежною разом з VOVK »- закликає бренд VOVK.

THE COFFEE JACKET – піджак з характером і історією, продовження якої подаруйте Ви. Створений з добірних кавових мішків, які прибули з різних куточків світу. У кожного – своя історія в тисячі миль і властива тільки йому індивідуальність. THE COFFEE JACKET – екстраординарний, як і його власник. З тисячі піджаків Ви ніколи не зустрінете два однакових – бренд гарантує ексклюзивність кожного THE COFFEE JACKET і закликає відчути на собі, що значить бути особливим.

Модельєр RUSLAN KHVASTOV представив нову колекцію «Турандот», присвячену жінці. «Жінка завжди повинна бути рідкою, як вода, щоб прийняти будь-яку форму, не згоріти від пристрасті, просочитися в самий малесенький капіляр, витекти світ за очі в потрібний момент, розчинити всі неприємності, як і не з’єднуватися ніколи з жиром, не бути розчавленою, бути завжди необхідною, здобувати по краплині, капая на мізки, бути подібною водоспаду в любові, іноді бути нудною, як осінній дощ, і потрібною, як літня злива, бути радісною, як фонтан і невідворотною, як цунамі … »- розповідає Руслан Хвастов.

Крім показів гостей чекало музичне шоу від Trio DSD, Voinikov і Анастасії Букіної. Хедлайнером цього дня став дует A.R.M.I.A – відома поп-гурт, який поєднує в собі яскравий стиль, шарм, харизматичне виконання, професійну вокальну та хореографічну підготовку.

Гурт A.R.M.I.A також вперше презентував свій бренд одягу HITFIT FASHION – нової, неймовірно ніжною, жіночною і сексуальною колекцією образів, в яких ви будете почувати себе особливою. HITFIT FASHION – це світ для жінки, яка знає, що вона – номер один!

23 березня в рамках Graduate Fashion Day, пройшов конкурс молодих дизайнерів New Fashion Generation, а головним підсумком вечора стала Церемонія нагородження переможців та визначення звання The Best Fashion Designer. Володарем цього звання стала дизайнер з Молдови – LIDIA SELICI.

Колекція вечірніх суконь LIDIA SELICI – це сексуальність і неповторний дизайн. Вишукані моделі вражають своєю розкішшю. За словами дизайнера Лідії Селичі, місія її бренду- нести щастя і впевненість жінкам в незабутні моменти в їхньому житті.

Також спеціальний приз – фотосесію для журналу Ukrainian Fashion отримала колекція одягу майбутнього Space Age, створена студентами Ukrainian Fashion Academy. У колекції представлені футуристичні образи з металізованої та голографічної тканини в поєднанні з еко шкірою і вінілом.

В якості музичних гостей в цей день виступили Пелагея Стефогло, LOZOVOY і жіночий гурт COCOS. Хедлайнером цього дня стала неймовірно харизматична і талановита блондинка, з зовнішністю голлівудської зірки і справжнім українським колоритом – СолоХа!

24 березня відбувся Kids Fashion Day, де свої колекції представили 25 дизайнерів дитячого одягу з України і Молдови: Miss Dm, Alla Frenkel & Play Fashion Junior, Candy Kid, Natalya Pototskaya, Aura, Giro Guru, Gala Suprinovich, Dominik Joker, Domdrich & Royal Family, Tutto Bene, Art Fashion Hub, Ksu, Twinkle Dress, Dali Kids, Victoria Belle, Dreams & Emotions, H.N.A Dress, Pchelka, Pinkdreams By Tanya Vasina, Gritsanna & Millenium Alliance, Viani, Kira Tan, Lidia Selici | Moldova, Milymia | Moldova і Ciresel | Moldova.

Бренд VIANI виступив обличчям рекламної кампанії Kids Fashion Day і представив вечірні образи для урочистих заходів для маленьких модниць. Бренд VIANI є українським виробником дитячого одягу і аксесуарів. Завдяки розробкам дизайн студії Наталії Бойко Ваша принцеса буде найвродливішою і незвичайною на будь-якому святі. Пріоритети бренду: якість тканин, вишуканість стилю, комфорт дитини і конкурентоспроможна ціна.

Алла Френкель спільно з модельною агенцією PLAY FASHION представила ніжні сукні з мережива, оздоблені камінням для справжніх принцес. Доповнили показ хлопчики – моделі у фраках Ольги Свідерко. Відразу після Odessa Fashion Week цю колекцію презентували в Італії на Pisa Fashion Days.

Захід пройшов за підтримки компанії «Автотюнинг», сервісу оренди суконь Сelebrity Room, психолога міжнародного рівня Олени Друми, служби кур’єрської доставки Global Post, Ukrainian Fashion Academy, Одеського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, авторської школи візажу Ірини Грабар Make-Up Profi, модельних агенцій Amazonka Models і Royal Family Models. Ексклюзивним медіа партнером став головний відео-трендсеттер міста – телеканал Odessa Fashion.

10-й ювілейний сезон став одним з найяскравіших подій весни, а організатори вже готуються до Odessa Fashion Week Cruise, який відбудеться в розпал туристичного сезону на березі Чорного моря.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *