Всеукраїнський модний онлайн журнал

Андрій Крайз: Стань унікальним, зроби своє ім’я брендом і ти станеш затребуваним

Андрій Крайз: Стань унікальним, зроби своє ім'я брендом і ти станеш затребуваним

Редакція Всеукраїнського модного онлайн журналу VTrendi.com.ua не припиняє знайомити своїх читачів з успішними і талановитими українцями, сьогодні до Вашої уваги інтерв’ю з Андрій Крайз – столичним топ-майстером тату.

Як давно Ви в сфері тату? Як і з чого все почалося?

У 17 років мені починало ставати трішки незручно просити гроші у батьків. Я почав шукати свої перші підробітки, але мені скрізь відмовляли. Ймовірно воно й на краще, адже завдяки відмовам я почав думати про те, чим і як я можу займатися самостійно. Приблизно в той час я і задумався про своє перше тату і почав шукати майстра. Через тиждень я вже ходив з обновкою і навіть не підозрював, що вже найближчим часом, це стане моїм основним хобі і через недовгий час – ще й основним джерелом доходу.

Через 1,5-2 місяці після цього я купив перший тату набір, на гроші відкладені з Дня народження і почав робити свої перші, не найвдаліші роботи на собі  та бажаючих, з яких не просив ні копійки. Набивав шишки, отримував досвід, просив порад у досвідчених майстрів, які найчастіше, не особливо горіли бажанням ними ділитися. Черпав інформацію з усіх усюд, де тільки міг: ютуб, гугл, безкоштовні вебінари (так, з грошима на старті було все занадто складно, з цього і не міг оплачувати навіть найдешевші курси). Але я був голодний до інформації і черпав її з усіх можливих джерел, результат не змусив себе довго чекати. На даний момент я в тату вже понад 5 років, з задоволенням передаю свої знання та досвід новому поколінню початківців майстрів.

Скільки в середньому триває сеанс?

В середньому, повноцінний сеанс у мене триває близько 4-5 годин. Цього часу достатньо щоб зробити цікавий дизайн середніх масштабів (+ 25-х15см).

У Вас є прайс, чи все прораховується індивідуально?

Вартість сеансу розраховується виходячи з багатьох факторів, таких як: стиль тату, розмір, складність, деталізація, місце розташування на тілі і т.д.

Які тату зараз в моді?

Чи є зараз якісь певні, так звані “модні тату”? Я вважаю, що немає. Кожен стиль по-своєму унікальний і кожній людині потрібно підбирати свій стиль індивідуально, відштовхуючись від його характеру, зовнішності, інтересів і т.д. але, є стилі, які зараз дуже цінуються і викликають у більшості ефект “вау”, це: біомеханіка, реалізм, чикано, треш полька, органіка і деякі інші.

Чи є у Вашій практиці якісь особливі роботи або вражаючі історії?

У мене, як і у багатьох інших майстрів, є багато історій, якими можна поділитися, але є одна, яка запам’яталася найбільше. Одного разу до мене на сеанс приїхала дівчина, яка дуже боялася робити тату. Приїхала вона з другом, який виступав в ролі підтримки. Відразу уточню, що це була її перша тату. Вона дуже нервувала і ми довго не могли приступити до роботи. Як тільки я збирався почати – вона прибирає руку, починаючи ще більше нервувати і в якийсь момент їй стало зле. Через 10-15 хвилин їй полегшало, вона зібралася і ми нарешті почали робити тату. Як тільки я провів першу лінію, запитав: “Що, як відчуття? Не боляче?” На що почув: “А, це все?  Тю, а чому я тоді нервувала?”. З того моменту я зробив для себе маленький висновок, що більшість людей дуже довго бояться і не наважуються на тату лише тому, що страх тієї самої “невідомості” не дає їм здійснити своє бажання протягом довгого часу.

Що думаєте про конкуренцію у своїй сфері?

Відносно конкуренції в тату, я вважаю, що вона дуже велика в першу чергу для початківців тату майстрів. Чим далі Ви ростете і просуваєтеся, тим менше Ви будете думати про конкуренцію. Це можна підкреслити на прикладі компанії apple, яка має величезний попит в першу чергу за рахунок своєї унікальності та імені. Звісно, що і у них є конкуренція, але на цьому рівні вона мізерно мала. Так само і в тату: стань унікальним, зроби своє ім’я брендом і ти станеш затребуваним, залишивши всіх минулих “конкурентів” далеко на другому плані.

Які Ваші плани на майбутнє?

Відносно моїх планів на майбутнє, я їх не будував раніше і не будую зараз. Я є швидше експерементатором, який вічно пробує, і вчить уроки. Я експерементую у всьому, що пов’язано з моєю діяльністю: контент, подача, методи і джерела просування, стилі, образи і т.д. А чому я не будую якихось глобальних планів, все просто: коли щось плануєш, довго до цього йдеш, вічно про це думаєш, а в результаті це отримуєш, ти заздалегідь до цього готовий. Але найбільш яскраві емоції виходять за рахунок спонтанності, коли робиш і отримуєш щось раптово! Це мій стиль і він приносить мені задоволення.

Андрій Крайз: Стань унікальним, зроби своє ім'я брендом і ти станеш затребуваним

Андрій Крайз: Стань унікальним, зроби своє ім'я брендом і ти станеш затребуваним

Андрій Крайз: Стань унікальним, зроби своє ім'я брендом і ти станеш затребуваним

Андрій Крайз: Стань унікальним, зроби своє ім'я брендом і ти станеш затребуваним

Андрій Крайз: Стань унікальним, зроби своє ім'я брендом і ти станеш затребуваним

Андрій Крайз: Стань унікальним, зроби своє ім'я брендом і ти станеш затребуваним

Андрій Крайз: Стань унікальним, зроби своє ім'я брендом і ти станеш затребуваним

Андрій Крайз: Стань унікальним, зроби своє ім'я брендом і ти станеш затребуваним

Більше про Андрій Крайз: https://www.instagram.com/andreykrize/


Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/vtrendi/vtrendi.com.ua/www/wp-content/plugins/wp-mystat/lib/mystat.class.php on line 1252