Стиль життя

Анна Соловей: Сьогодні, щоб бути публічним не обов’язково приймати участь в ТВ-проектах. Tik-Tok, Instagram та YouTube нам це довели

By  | 

Редакція Всеукраїнського модного онлайн журналу VTrendi.com.ua не припиняє знайомити своїх читачів з цікавими і талановитими публічними особистостями, сьогодні до Вашої уваги пропонуємо інтерв’ю з Анною Соловей, переможницею “Богиня шопінгу: екстремальний сезон”, в якому вона поділилася своїми враженнями від шоу та планами на майбутнє.

Анна Соловей: Сьогодні, щоб бути публічним не обов'язково приймати участь в ТВ-проектах. Tik-Tok, Instagram та YouTube нам це довели

Розкажіть, будь ласка, про свій професійний шлях, з чого все починалося?

Все почалось з 2011 року, коли я переїхала жити до столиці. Тоді вступила до КНУ імені Шевченка на соціологію. Університетського життя мені було замало і тоді я вирішила записатись до модельної школи “InStars”. Я не чекала на міланські подіуми мод. Це радше були пошуки себе. В школі я пройшла уроки позування, акторської майстерності і основ візажу. Ця школа дала мені потужний крок вперед. Там розповіли, де проходити кастинги, і як вдало себе подати. В студентські роки це було цікаве хоббі і підробіток. За кожну зйомку я мала невелику оплату. Також поєднувала це з TFP фотозйомками (безкоштовна фотосесія, для поповнення свого портфоліо). Фотозйомки я поєднувала з телевізійними. Завжди було цікаво побувати по ту сторону екрана, подивитися атмосферу студій і каналу в житті. Спочатку це були ролі масовки, або другого плану на “Я соромлюсь свого тіла”, “Голос країни”, “ПравДивоШоу”, “Свобода Слова”, “Шустер live” , “Чорне дзеркало”. Поступово я переходила ближче до камери. Не забуду ніколи свої перші зйомки манекенниці білизни на телепередачі “Все буде добре” на СТБ. Часто зйомки – це можливість побувати у нових місцях. Так, у 2014 році я вперше потрапила у City beach club завдяки кліпу Амадора Лопеса “Lа-lа-lа”. Знімали цей яскравий кліп у басейні до другої години ночі і завершили все келиком шампанського. Зараз у моєму арсеналі поки що участь у двох кліпах: Амадора Лопеса “Lа-lа-lа” та Олега Верда “Дай”, але вірю, що все ще попереду.

Анна Соловей: Сьогодні, щоб бути публічним не обов'язково приймати участь в ТВ-проектах. Tik-Tok, Instagram та YouTube нам це довели

Ви переможниця “Богиня шопінгу: екстремальний сезон”, це була легка перемога, чи запекла боротьба?

Однозначно запекла. Віка з модельним формами намагалася покорити Леоніда своїм співом, а Влада була досить впевненою у собі. Порівнюючи зараз з іншими випусками у нас було дійсно все хардово, починаючи від оцінок дівчат і закінчуючи темою шоппінгу. Тема у нас випала дійсно екстемальна “на розбірки до коханки хлопця”, це вам не в оперу сходити). На оцінки дівчата теж не були щедрі, тому зарізали одна одну як могли. Коли ми отримали конверти з оцінками у нас і тут виникла плутанина в кого 9, в кого 6. Але згодом вийшов Мартинчик і разтавив всі крапки над і.

Є цікаві моменти з шоу, які залишилися за кадром?

Однозначно! Ну по-перше, мій шопінг припав на початок весни і карантинний період, коли всі ТЦ не працювали. Чесно кажучи, мене це трішки засмутило. Багато магазинів не працювали і прийшлося попотіти, щоб знайти щось
достойне, а час був дуже обмеженим. В магазині в мене завжди очі розбігаються, міряти можу
годинами. І стався такий епік фейл, що в день фінальної зйомки я помітила, що в поспіху взяла не
свій розмір сукні і босоніжок в магазині. Зрештою, навіть, в такій ситуації змогла перевтілитись і
завоювати перемогу.

Спілкуєтеся зараз з іншими учасницями?

З дівчатами з нашої трійки ми в гарних відносинах і майже, кожного дня спілкуємось в Іnstagram, переглядаємо наступні випуски Богині Шопінгу. У нас багато чого спільного з дівчатами: ми з Чернігівської обл. з Владою, а з Вікою у нас спільна любов до моделінгу і зйомок. Можливо, влаштуємо ще якось зустріч у Києві. З іншими учасницями особисто не знайома, деяких моніторю в Insta.

На Вашу думку для публічної людини наскільки важливо приймати участь в тв-проектах?

Сьогодні, щоб бути публічним не обов’язково приймати участь в ТВ-проектах. Tik-Tok, Instagram та YouTube нам це довели. Кожна людина може бути сама собі медіа. І зараз скоріше навпаки, щоб підвищити рейтинг каналу, запрошують зірок соц.мереж. ТВ-проекти скоріше як додаткова можливість у публічності. Це дає змогу нагадати про себе і розширити аудиторію прихильників і нових корисних знайомств. Тому, як доп опцію треба використовувати різні канали.

Чи плануєте й надалі приймати участь у телевізійних шоу?

Так, якщо запросять. Це моє хоббі уже 7 років. Я оживаю коли бачу камеру. Це неймовірний кайф і нові емоції для мене. Телезйомки відкривають у мені нові грані. Батьки мене завжди підтримують у цьому.

Які Ваші плани на майбутнє?

Крім зйомок у мене є основний вид зайнятості – це HR. Найближчі 2 роки планую розвиватись в професійному напрямку, паралельно поєднувати це з фотозйомками і кастингами. Переконана, що це початок до чогось дійсно високого і бажаного.

Анна Соловей: Сьогодні, щоб бути публічним не обов'язково приймати участь в ТВ-проектах. Tik-Tok, Instagram та YouTube нам це довели

Анна Соловей: Сьогодні, щоб бути публічним не обов'язково приймати участь в ТВ-проектах. Tik-Tok, Instagram та YouTube нам це довели

Анна Соловей: Сьогодні, щоб бути публічним не обов'язково приймати участь в ТВ-проектах. Tik-Tok, Instagram та YouTube нам це довели

Анна Соловей: Сьогодні, щоб бути публічним не обов'язково приймати участь в ТВ-проектах. Tik-Tok, Instagram та YouTube нам це довели

Блог Анни Соловей:

https://www.instagram.com/soloveykoann/

1 Comment

  1. Дмитрий

    Вересень 7, 2020 at 20:16

    Здравствуйте!
    Отправим Ваше коммерческое предложение владельцам/администраторам более 800 000 сайтов!

    Несколько плюсов при сотрудничестве с нами:

    – Приятные цены – нам выгодно, чтобы заказчик получал прибыль, значительно превышающую стоимость рассылки и обращался повторно

    – Все максимально прозрачно:
    Предоставим скриншоты из программы, с подробными отчетами о результатах рассылки, подтверждающие выполнение обязательств с нашей стороны.

    – В отличии от большинства наших конкурентов, оплата ТОЛЬКО за УСПЕШНО доставленные сообщения.

    Теперь перейдем к гарантиям.
    Мы понимаем, что в интернете встречается всякое, поэтому чтобы Вам было спокойнее:
    1)Перед рассылкой мы предоставим скриншот из программы с Вашим проектом, подтверждающий готовность к запуску
    2)Во время рассылки у Вас будет доступ к обратному емайлу, чтобы Вы могли отслеживать процесс рассылки в онлайн-режиме
    3)По завершении рассылки отправим скриншоты с подробными отчетами о результатах рассылки, подтверждающие выполнение обязательств с нашей стороны.

    Свяжитесь с нами в течении суток и в качестве бонуса, получите бесплатное составление оффера для Вашей рассылки!
    Наш E-mail: nenbupojar1977@mail.ru

    P.S. Извините за беспокойство, если мы с Вами уже сотрудничаем.
    С Уважением, команда FormMarketing