A password will be e-mailed to you.

Всеукраїнський модний онлайн журнал VTrendi.com.ua продовжує знайомити своїх читачів з успішними підприємцями та їх проектами, сьогодні пропонуємо Вашій увазі інтерв’ю з Дмитром Рибкіним співзасновником iLikeSushi в якомі він ділиться історією заснування проекту та планами на майбутнє.

Розкажіть, будь ласка, як з’явилася ідея створити власний бізнес?

Ідея по створенню бізнесу з’явилася 6 років тому, я своєму другу дитинства, Олександру Іванову, запропонував відкрити власний бізнес, доставку суші. Друг в той час (мій бізнес-партнер) працював архітектором-дизайнером і дуже любив японську кухню, я в той час працював шеф-кухарем в ресторані і з’явилася ідея об’єднатися і створити щось своє. Саме так з’явилася компанія iSushi яка в 2018 стала торговою маркою iLikeSushi (в 2018 ми зробили ребредінг компанії).

Це перша Ваша справа і чи є у Вас ще інші проекти?

Так, це перший наш проект і так вийшло перший і успішний. На даний момент ми займаємося і активно розвиваємо свою компанію iLikeSushi, бізнес в 2019 році запустили на продаж Франшизи. Окрім нашої компанії ми ще інвестуємо гроші в спорт, наше хобі, поєднуємо хороше з корисним.

Розкажіть як створювався логотип і чия це ідея?

Логотип створювали відштовхуючись від назви компанії, мій друг і бізнес-партнер завдяки своїм знанням в дизайні втілив нашу фантазію, графічно в логотип компанії. Потім два дизайнера допрацювали логотип компанії iLikeSushi.

В чому родзинка iLikeSushi?

Родзинка компанії в корпоративних кольорах і фірмовому дизайні, те що нас відрізняє від інших. Ми ніколи не боялися експериментувати з яскравими, соковитим кольорами. Дизайн компанії який ми досить довго за часом створювали для себе втілюючи нашу фантазію в реальність. І відповідно в продукті ми позіціноумо себе як преміум якість за доступними цінами.

Що думаєте про конкуренцію на ринку у Вашій галузі?

Конкуренція дуже велика на даний момент. Багато компаній закриваються, які не витримують конкуренцію на ринку в той же час багато нових амбітних компаній відкривається, зараз виїжджають тільки ті компанії які правильно вміють підносити якісний продукт (якість + стабільність цього продукту) разом з сервісом і правильним маркетингом який буде розвивати і продавати цей продукт.

Здійснюєте доставку у всі райони столиці та передмістя?

Так доставка у нас по всьому Києву (в усі райони) і по всьому Харкову (також в усі райони міста).

Які Ваші плани на майбутнє?

Плани досить амбітні. Продовжувати далі маштабіювати і розвивати компанію.

Дмитро Рибкін співзасновник iLikeSushi:

Дмитро Рибкін співзасновник iLikeSushi:

Дмитро Рибкін співзасновник iLikeSushi:

Дізнатися більш детальну інформацію про компанію, а також ознайомитися з меню:

https://ilikesushi.in.ua/

https://www.facebook.com/isushi.in.ua/

https://www.instagram.com/ilikesushi.officiall/