Стиль життя

ГК «Нові Продукти» підбила підсумки «зіркової» гарячої лінії для споживачів

By  | 

Група Компаній «Нові Продукти» завершила розважальний експеримент, у рамках якого відомі зіркові гості щотижня ставали операторами безкоштовної гарячої лінії підтримки клієнтів.

Протягом двох місяців зіркові учасники проекту опрацювали 188 дзвінків, які складають загалом 18 годин живого спілкування на лінії. Кожен із них представляв окремий бренд Групи Компаній «Нові Продукти», тож поціновувачі улюблених напоїв запитували своїх кумирів про легендарні Green Energy™, Pit Bull™, APPS™, REVO™, Shake™, Non Stop™.

Спілкувалися з клієнтами учасники шоу «Топ-модель по-українськи» Самвел Туманян та Анна Суліма, талановиті репери Гіга та Майті Ді, зірка серіалу «Київ удень і вночі» Поліна Ковалевська та харизматичний блогер Андрій Трушковський.

«Ми хотіли зробити життя людей більш яскравим, а безпосереднє спілкування з нами – ще цікавішим. У нас вийшло. Гаряча лінія ГК «Нові Продукти» перетворилася на захопливий інструмент для зворотного зв’язку споживача з виробником. Готуватимемо нові приємні сюрпризи для наших клієнтів!» – зазначила PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.

Розважальний хотлайн – абсолютно новий підхід у комунікації з клієнтами, які звертаються на гарячу лінію.

«Приємно бути першими в Україні, хто реалізовує подібні проекти. Це було захопливо для всіх – і відбулося на справді високому рівні!» – резюмував операційний директор контактного центру Андрій Денискін.

Кожне оголошення про наступного учасника розважального хотлайну викликало нечуваний ажіотаж серед користувачів соціальних мереж. Загальне охоплення всіх шести афіш проекту у Facebook складає 446 631 користувачів, а кількість лайків – 25 161 позначок.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *