Стиль життя

Сидр APPS зустрів літній сезон рефрешингом і розширенням лінійки

By  | 

Відомий сидровий бренд APPSTM «перевдягається»: пляшка стає прозорою, на склі з’являється ембоссинг (об’ємний малюнок), замість звичайної кришки використовується зручна Ring Pull із кільцем, а для етикетки в еко-стилі обрано крафтовий папір із рельєфною, частково лакованою поверхнею. Водночас оновлюється брендбук – ставку зроблено на актуальні сьогодні дизайнерські шрифти.

За словами представників Групи Компаній «Нові Продукти», якій належить бренд, мета рефрешингу – підкреслити якість, натуральність та статус сидру APPSTM, модного натурального напою для сучасної прогресивної – і вимогливої – аудиторії.

«Оновлення – це не просто “красиво”. Це код-меседж. Прозорістю пляшки ми говоримо: “Ви можете довіряти її вмісту, все чесно і відкрито”. “Винна” етикетка – з крафтового паперу –символ благородності та екологічності напою. Ембоссинг на склі і рифлення та лакування на етикетці не тільки створюють приємні тактильні відчуття, але й підкреслюють ексклюзивність продукту. Сучасна типографіка та яскравий стильний дизайн свідчать про трендовість бренда, а кришка з кільцем – про зручність споживання напою. Якщо скласти все разом, отримуємо ідеальний портрет: сидр APPSTM – це легкий, модний і стильний, натуральний напій для справжніх цінителів. Водночас доступний широкому колу шанувальників сидрів – завдяки українському походженню», – розшифровує знаки-послання Геннадій Довгань, маркетинг-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Дизайн оновлень розроблений спільно з креативним агентством TS/D (Tough Slate Design).

Символічно, що одночасно з рефрешингом відбулося й «освіжаюче» розширення лінійки APPSTM – в асортименті бренда з’явився яскравий «фрешевий» APPS «Грейпфрут». У новому смаку поєднано все, чого ми очікуємо від легкого літнього напою: свіжий цитрусовий аромат, благородна гірчинка та кислинка для втамування спраги. Склад – 100-відсотковий яблучний сік натурального бродіння й екстракт соковитого грейпфрута. Ковток справжньої свіжості у великому місті!
Як і всі інші смаки APPSTM, новинка долучає українських споживачів до загальноєвропейських і світових тенденцій споживання легких натуральних слабоалкогольних напоїв; дозволяє відчувати себе частиною прогресивної спільноти, не втрачаючи індивідуальності; допомагає отримувати задоволення від життя, бути природним і відкритим, спілкуватися без бар’єрів і обмежень.

До слова, оновлений APPSTM і новий APPS «Грейпфрут», який з’явиться у продажу у другій половині червня, уже вийшли на велику сцену – стали яскравими героями 14 студійних лайвів, створених у рамках APPS Music & SZIGET: Awards 2019, музичної премії, яка в пошуках найактуальнішого артиста з якісним лайвом збирає свіжий урожай української інді-музики та обирає самий «соковитий фрукт», гідний лайн-апу культового європейського фестивалю Sziget.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *